Lubimy jeździć, dlatego zdarza nam się czasem zbudować rower. Komercyjnie i dla przyjemności jazdy.

fotografiahistoriamateriały reklamowerowerystudiozespół

U4 TRANSPORT / Cortina

Po jednym z naszych wypadów do Amsterdamu, zakochani w holenderskich rowerach pocztowych, zdecydowaliśmy się na budowę transportera. Wrak Cortiny znaleźliśmy gdzieś w czeluściach serwisu aukcyjnego. Mimo że kupiliśmy kompletny rower, przy budowie wykorzystaliśmy jedynie frameset i elementy bagażnika. Transporter wyposażyliśmy w nasz ulubiony i niezawodny napęd 3-biegowego nexusa, pomimo sporej wagi całego zestawu nasza Cortina to prawdziwa wyścigówka. To nasz pierwszy rowerowy projekt i jesteśmy do niego bardzo przywiązani, co nie znaczy, że nie jest na sprzedaż. Jeżeli masz wolny milion euro to ten piękny transportowiec od R może być Twój!

VIPER / Bricklane Bikes London

Żmija. Wymarzony aluminiowy frameset, w jedynym słusznym kolorze wojskowej zieleni. Lekki o poważnym przełożeniu 48×17. Postawiony na niezniszczalnych obręczach H+SON i napędzany SRAM’em, który śnił się nam po nocach. Miejski kocur, który sprawdza się też doskonale w dłuższych trasach. Prawdziwy Maybach w naszej rowerowej stajni.

Rusty

Przyjechał do Polski w bagażniku naszego klienta po weekendzie w Holandii. Był w opłakanym stanie, paskudnym kolorze i z niezrozumiałym, archaicznym napędem. Po rozbiórce zdecydowaliśmy się na wykorzystanie jedynie framesetu i obudowy łańcucha. Po wypaleniu go w piecu i kąpieli w kwasie tygodniami torturowaliśmy go słoną wodą. Typowy dla R 3-biegowy Nexus, siodło Brooks’a i opony Schwinn’a nadały mu charakteru. Sprzedany!

więcej zdjęć i informacji o projekcie

CRUISER / Na warsztacie

Budujemy rower dla naszego managera. Ma być jak miejski szczur, szary i szybki. Wygodną, wyprostowaną pozycję zmieniamy za pomocą kierownicy rodem z MTB, prędkości nada (wiadomo) 3-biegowy Nexus, tyłek podtrzymuje BMX’owe siodełko, a hamulec awaryjny będzie w tak zwanym kopycie. Spieramy się o opony, w grze są slick’i kontra coś z lekkim pazurem na szutr. Premiera zaraz. Nie na sprzedaż.

UPDATE: zobacz gotowy rower!

BMX / Na warsztacie

Jesteśmy zdecydowanie za starzy na BMX’y. Dlatego z głębokiego sentymentu budujemy jedną sztukę. Nie przyda się nam w skateparkach, ale nieumiejętnie wspawaliśmy mu w ramę otwieracz do piwa, żeby miał jakiekolwiek zastosowanie. Budowę skończymy niedługo, więc jeżeli nie masz w szufladzie niczego czym mógłbyś otworzyć browar, to może to być rower dla Ciebie. Na sprzedaż!

Damski klasyk / Hercules Fahrrad GmbH & Co

Kupiliśmy go jako nowy rower, ale archaiczny system zmiany biegów był nie do zaakceptowania. Jak już padł pomysł wymiany biegów, to skończyło się całkowitą przebudową. Wymieniliśmy wszystko z wyjątkiem framesetu, kierownicy i korby. Prawie zabytkową damkę przerobiliśmy na miejski commuter z 3-biegowym Nexusem. Jest szybki, a jego właścicielka wie, jak to wykorzystać. Nie na sprzedaż.

Malum / Subrosa Bikes

Ten rower jest jak importowana niemiecka taksówka, ma na liczniku milion kilometrów. To prawdziwy BMX dla dorosłych. Pomimo streetowego rodowodu, sprawdza się także w trudnym terenie ze względu na lekkie przełożenie 42×16. Jest jak twój stary Passat, był wszędzie i widział już wszystko. Amerykański rodowód framesetu sprawia, że ta konstrukcja jest niezniszczalna.

Masz stary rower, któremu chcesz dać drugie życie? A może chcesz zbudować coś, co będzie do Ciebie pasowało bardziej niż rower z Tesco? Daj znać tutaj.

Poznaj nas lepiej

Pizza Friday

Lubimy robić dobre rzeczy i tak samo jeść dobrą pizzę.

Zobacz więcej

Reprezentuj, Rowery, kamery, lasery, bajery…

Kolekcjoner nieszablonowych idei, pomysłów i rowerów. Świeżym okiem zerknie na każdy projekt i doprowadzi go do satysfakcjonującego finału. Wskakuj na ramę!

Dziewczęcym okiem

Sprawia, że słowa pojawiają się we właściwych miejscach, a wykresy zwyżkują w raportach. Nasza specjalistka od pisania, pozycjonowania i przytulania czworonogów.

Zobacz więcej

Nasza oferta, czyli czym się zajmujemy.

Wystaw naszą kreatywność na próbę, a my gwarantujemy, że pozytywnie Cię zaskoczymy.

Po drugiej stronie telefonu.

Poznaj Bartka, menadżera projektów, doskonałego mówcę oraz słuchacza. Chcesz pogadać o swojej marce? Jest zawsze pod telefonem.

Reprezentuj studio

Masz okazję poznać reprezentuj studio trochę lepiej. Zobacz jak pracujemy na co dzień.

Listening Party & B-Day

Dziękujemy, że byliście.

Zobacz więcej

Iga nasz copywriter! Copy that!

Poznajcie naszą specjalistkę od social media. Iga to copywriter pasjonujący się employer brandingiem.