15 lat wydarzeń Reprezentuj.com

Zaczynaliśmy 15 lat temu od niezobowiązujących imprez i koncertów. Dziś wspieramy marketingowo kilkadziesiąt firm w regionie. Cieszymy się, że zaufało nam tyle osób. To dobry powód do świętowania!

Urodziny Reprezentuj już 19 maja w klubie OneLove w Zielonej Górze. Podeszliśmy do tego wydarzenia, jak do promocji naszych dotychczasowych projektów. Włożyliśmy dużo pracy w oprawę graficzną imprezy. Szczegóły znajdziesz poniżej.

Klient

Reprezentuj

Zadania

druk, merch, plakat, reklama, wideo, wydarzenia

Autorzy

Iwo Adaszyński, Bartek Benewiat, Natalia Klimek, Robert Sławiński

Urodziny R

Reprezentuj zaprasza!

Nie chcieliśmy, aby nasza impreza urodzinowa była tylko wydarzeniem na Facebooku i zginęła w otchłani Internetu. Przygotowaliśmy i wydrukowaliśmy zaproszenia, na których nasz grafik ukrył kilka haseł, a copywriter walnął świadomego byka. Wszystko po to, abyśmy mogli zweryfikować czy udało ci się odczytać nasz przekaz. Dla wszystkich tych, którym to się uda mamy w rewanżu małą niespodziankę.

Chcesz świętować razem z nami? Przyjdź do naszego studia przy Wiejskiej 4 i odbierz zaproszenie.

Nie ma dobrej imprezy bez plakatu!

Kiedyś nasze imprezy i koncerty promowały plakaty projektowane przez najlepszych grafików w Polsce. Świętując 15-stkę również nie mogliśmy zapomnieć o dobrym plakacie.

Przygotowaliśmy serię posterów informacyjnych, które będzie można zobaczyć w klubie OneLove.

Urodziny R Urodziny R

Litery, bajery i funk

Urodzinowe wideo zrealizowaliśmy w Warszawie. Nagraliśmy blend stworzony przez naszego przyjaciela, którego muzykę usłyszycie na imprezie.

Ojciec Karol zagrał 2-minutowy mix, gwizdnęliśmy literę R z Hermesa z Muzeum Neonów, a całość zrealizowaliśmy w SOHO FACTORY. Widziałeś?

Merch z merca

Urodziny zmotywowały nas do zaprojektowania gadżetów, które będziemy sprzedawać na before z naszego coupe 124 pod klubem.

Nie zapomnij być!

Zapraszamy! Będzie nam miło, jak się pojawisz i zabierzesz ze sobą znajomych. Startujemy o 19:00! Pamiętajcie, że zaproszenie upoważnia do darmowego wstępu na imprezę dla dwóch osób.

Zobacz pozostałe projekty

Content marketing dla restauracji hotelowej – For-Rest Hotel & Restaurant

Rodzinna, ciepła atmosfera, sielski krajobraz i smaczne jedzenie. Zobacz, jak mówiliśmy o hotelowej restauracji.

Fotografujemy wnętrza

Zobacz jak nasze zdjęcia wnętrz pomagają w sprzedaży i wynajmie nieruchomości w Zielonej Górze.

Między Nami dziewczynami

Tam, gdzie chłopaki od reklamy nie dają rady, wchodzą dziewczyny i robią robotę.

Block Party Reprezentuj.com 2019

18 maja świętujemy kolejne urodziny naszego studia, w tym roku zapraszamy na Block Party.

Sklep Reprezentuj

Lubimy ładne rzeczy, w sumie ty też powinieneś! Dlatego stworzyliśmy sklep z drobiazgami naszego autorstwa. Przejdź i znajdź coś dla siebie!

Webfolio 2019

Web design w 2019 w Reprezentuj. Zobacz nasze projekty.

Flat White – Nicely served apartments

Czyli ładnie podana nieruchomość. Wymyśliliśmy nazwę, stworzyliśmy znak i zrobiliśmy sesję fotograficzną. Wszystko pod klucz.

Zobacz więcej

Content marketing dla producenta mebli

W tym case study dowiesz się jak tworzymy content marketing dla branży meblarskiej.