Lubimy jeździć, dlatego zdarza nam się czasem zbudować rower. Komercyjnie i dla przyjemności jazdy.

fotografiahistoriamateriały reklamowerowerystudiozespół

U4 TRANSPORT / Cortina

Po jednym z naszych wypadów do Amsterdamu, zakochani w holenderskich rowerach pocztowych, zdecydowaliśmy się na budowę transportera. Wrak Cortiny znaleźliśmy gdzieś w czeluściach serwisu aukcyjnego. Mimo że kupiliśmy kompletny rower, przy budowie wykorzystaliśmy jedynie frameset i elementy bagażnika. Transporter wyposażyliśmy w nasz ulubiony i niezawodny napęd 3-biegowego nexusa, pomimo sporej wagi całego zestawu nasza Cortina to prawdziwa wyścigówka. To nasz pierwszy rowerowy projekt i jesteśmy do niego bardzo przywiązani, co nie znaczy, że nie jest na sprzedaż. Jeżeli masz wolny milion euro to ten piękny transportowiec od R może być Twój!

VIPER / Bricklane Bikes London

Żmija. Wymarzony aluminiowy frameset, w jedynym słusznym kolorze wojskowej zieleni. Lekki o poważnym przełożeniu 48×17. Postawiony na niezniszczalnych obręczach H+SON i napędzany SRAM’em, który śnił się nam po nocach. Miejski kocur, który sprawdza się też doskonale w dłuższych trasach. Prawdziwy Maybach w naszej rowerowej stajni.

Rusty

Przyjechał do Polski w bagażniku naszego klienta po weekendzie w Holandii. Był w opłakanym stanie, paskudnym kolorze i z niezrozumiałym, archaicznym napędem. Po rozbiórce zdecydowaliśmy się na wykorzystanie jedynie framesetu i obudowy łańcucha. Po wypaleniu go w piecu i kąpieli w kwasie tygodniami torturowaliśmy go słoną wodą. Typowy dla R 3-biegowy Nexus, siodło Brooks’a i opony Schwinn’a nadały mu charakteru. Sprzedany!

więcej zdjęć i informacji o projekcie

CRUISER / Na warsztacie

Budujemy rower dla naszego managera. Ma być jak miejski szczur, szary i szybki. Wygodną, wyprostowaną pozycję zmieniamy za pomocą kierownicy rodem z MTB, prędkości nada (wiadomo) 3-biegowy Nexus, tyłek podtrzymuje BMX’owe siodełko, a hamulec awaryjny będzie w tak zwanym kopycie. Spieramy się o opony, w grze są slick’i kontra coś z lekkim pazurem na szutr. Premiera zaraz. Nie na sprzedaż.

UPDATE: zobacz gotowy rower!

BMX / Na warsztacie

Jesteśmy zdecydowanie za starzy na BMX’y. Dlatego z głębokiego sentymentu budujemy jedną sztukę. Nie przyda się nam w skateparkach, ale nieumiejętnie wspawaliśmy mu w ramę otwieracz do piwa, żeby miał jakiekolwiek zastosowanie. Budowę skończymy niedługo, więc jeżeli nie masz w szufladzie niczego czym mógłbyś otworzyć browar, to może to być rower dla Ciebie. Na sprzedaż!

Damski klasyk / Hercules Fahrrad GmbH & Co

Kupiliśmy go jako nowy rower, ale archaiczny system zmiany biegów był nie do zaakceptowania. Jak już padł pomysł wymiany biegów, to skończyło się całkowitą przebudową. Wymieniliśmy wszystko z wyjątkiem framesetu, kierownicy i korby. Prawie zabytkową damkę przerobiliśmy na miejski commuter z 3-biegowym Nexusem. Jest szybki, a jego właścicielka wie, jak to wykorzystać. Nie na sprzedaż.

Malum / Subrosa Bikes

Ten rower jest jak importowana niemiecka taksówka, ma na liczniku milion kilometrów. To prawdziwy BMX dla dorosłych. Pomimo streetowego rodowodu, sprawdza się także w trudnym terenie ze względu na lekkie przełożenie 42×16. Jest jak twój stary Passat, był wszędzie i widział już wszystko. Amerykański rodowód framesetu sprawia, że ta konstrukcja jest niezniszczalna.

Masz stary rower, któremu chcesz dać drugie życie? A może chcesz zbudować coś, co będzie do Ciebie pasowało bardziej niż rower z Tesco? Daj znać tutaj.

Poznaj nas lepiej

Dziewczęcym okiem

Sprawia, że słowa pojawiają się we właściwych miejscach, a wykresy zwyżkują w raportach. Nasza specjalistka od pisania, pozycjonowania i przytulania czworonogów.

Zobacz więcej

Po drugiej stronie telefonu.

Poznaj Bartka, menadżera projektów, doskonałego mówcę oraz słuchacza. Chcesz pogadać o swojej marce? Jest zawsze pod telefonem.

Iga nasz copywriter! Copy that!

Poznajcie naszą specjalistkę od social media. Iga to copywriter pasjonujący się employer brandingiem.

Reprezentuj studio

Masz okazję poznać reprezentuj studio trochę lepiej. Zobacz jak pracujemy na co dzień.

Pizza Friday

Lubimy robić dobre rzeczy i tak samo jeść dobrą pizzę.

Outsourcing Marketingu

Dowiedz się na jakich zasadach pracujemy dla naszych klientów. Sprawdź czy outsourcing marketingu będzie opłacał się twojej firmie!

Nasza oferta, czyli czym się zajmujemy.

Wystaw naszą kreatywność na próbę, a my gwarantujemy, że pozytywnie Cię zaskoczymy.

Zobacz więcej

Ola w reprezentuj, ponownie!

Ola dołączyła do naszego zespołu. Jest copywriterką, której karierę śledziliśmy od lat!